fredag den 16. februar 2018

Vild med papir

Min allerstørste svaghed når det gælder scrap er papir ... jeg kan simpelthen ikke modstå smukke papirer og jeg har da også et ret stort lager af lækre blokke og smukke ark. Lige for tiden er der især 2 brands, som jeg er helt vild med: 13arts og Mintay papers.

Jeg har mixed de 2 brands og lavet et skønt kort med dem. Som pynt ud over papir, har jeg brugt lidt sisal under blomsterne, lidt guldsplash fra 13arts og lidt Nuvodrops. Teksten er sat på en die skåret i vellum - og selve teksten er fra et ark med stickers fra 13arts.

Alle materialer - på nær cirkeldie med korssting og sisal - kan du finde hos Happymade.


Et par nærbilleder af kortet:



Jeg er for længe siden holdt op med at "gemme" smukke materialer. Jeg synes, de skal bruges, imens de stadig fanger min interesse. Lidt samme princip jeg har i mit hjem. Her er ikke noget, der kun bruges til "fint brug" eller særlige lejligheder. Jeg nyder at drikke kaffe af smukke kopper, tager parfume på til hverdag, køber luksuskaffe til hverdag og drikker rødvin på en onsdag, hvis jeg har lyst til det. Kald mig bare livsnyder - det er jeg nemlig.

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte.

2 kommentarer:

  1. Smukt kort! Lige præcis disse papirer er også blandt mine favoritter i øjeblikket. De er så fine.
    Elsker dine ord om hverdagen og "til fint brug", sådan skal det da være, tænk hvis man aldrig fik brugt de fine ting...

    SvarSlet
  2. Dette kortet likte eg veldig godt. Lekre papirer.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.