lørdag den 3. juni 2017

Et fødselsdagskort...

... får man altid brug for.

Jeg har brugt formiddagen på at lave et fødselsdagskort. Egentlig var det meningen, at jeg skulle gøre rent, men jeg havde bare så meget mere lyst til at hygge lidt ved scrapbordet.

Jeg er blevet virkelig glad for at stemple og farvelægge med vandfarve. Kortet her er farvelagt med Kuretake vandfarver. Jeg kan godt li' det uperfekte look på kortet. Vandfarver er perfekte til det.



Stemplerne er fra Uniko. Deres stempler købes direkte hos dem. Hvis du ikke kender dem, så er de virkelig værd at tage et kik på,

Der er pyntet med pailetter, sølvsplat, Nuvodrops og sølvglitter-tape.

1000 tak for at du kikkede herind og ha' en dejlig og måske kreativ dag.

Knus Jytte <3

5 kommentarer:

  1. Nøj hvor er det et fint kort i nogle dejlige farver. 😊

    SvarSlet
  2. Nydelig kort i flotte farger!
    Liker godt uttrykket vannfargene gir :))

    SvarSlet
  3. ja det er jo bare skønt at male med vandfarver og stemple, super flot kort du har lavet her

    SvarSlet
  4. nydelige kort! stilig farge valg og de stemplene er sååå fine :)

    SvarSlet

  5. nice article great post comment information thanks for sharing
    หนังจีน

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.