søndag den 9. april 2017

Enkelt kort i pink og sort

Det med de stemplede kort bliver jeg mere og mere glad for. Her et med baggrund lavet med stencil og stempelmotiver fra Penny Black.

Jeg har farvet blomsterhovederne og sommerfuglen med Zig-pens og blomsterhovederne fik en lille klat sort enamel accent i midten og Wink of Stella på bladene. For at give kortet lidt dimension har jeg stemplet en sommerfugl i vellum og limet den ovenpå den farvede. Synes det ser sødt ud, at sommerfuglen har lette vinger, som kan løftes lidt.


Det er måske ikke helt CAS, men det er enkelt og sødt.

Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Hobbygarasjen - Alt er Lov
In The Pink - Flower Power

Håber du får en dejlig dag.
Knus Jytte :o)

5 kommentarer:

  1. rigtig flot kort med brug af flere stempler og den sommerfugl er da bare fin, i velum ser den let ud som du skrev, fin ide.

    SvarSlet
  2. Helt nydelig
    Takk for at ditt bidrag hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlet
  3. lovely pink card. Thanks for sharing with us at In The Pink xxx Stacey S xxx

    SvarSlet
  4. Like søtt dette kortet som det forrige.
    Søt plassering av sommerfuglen 💙
    Takk for nok et bidrag til Hobbygarasjen. Pia

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.