torsdag den 21. juli 2016

Lidt artjournaling

Sommetider har jeg bare lyst til at lege med farver og fantasi - uden noget formål andet end at have det sjovt med det, jeg laver. Så finder jeg en af mine art-journals frem og boltrer mig i fri fantasi. Det synes jeg, er så fedt.

Denne gang er der kommet et eller andet eventyrligt og næsten gotisk over siderne, synes jeg.


Jeg har lagt mange lag på siden, før jeg var tilfreds. Af materialer har jeg bl.a. brugt TH tissue paper, stumper af gamle bogsider, gesso, gelatos, akrylmaling, diverse stencils, stempler. Bladrankerne er bare SÅ flotte i glitrende sort. Dertil har jeg brugt Texture paste graphite fra Finnabair.

I dag vil jeg begynde på et sølvbryllupskort, som jeg har bestilling på. Det er lidt af en udfordring, for jeg har et fotografi af brudeparret i kirken, som jeg skal bruge som motiv på kortet. Har før lavet et lignende med rigtig godt resultat, men det var et foto lavet af en fotograf og farverne var mere "rolige" end på det foto, som jeg denne gang skal bruge. En sjov og udfordrende opgave skal det nok blive.

1000 tak fordi du kikkede herind og ha' en dejlig dag.

Knus Jytte.

1 kommentar:

  1. rigtig fint Jytte, ja man kan gå helt amok i farver og sidde og arbejde det ind det er jeg osse en del vild med. fortsat go farveleg til dig og go sommer iøvrigt.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.