lørdag den 9. juli 2016

CAS, vandfarve og embossing

Jeg har forelsket mig totalt i vandfarver - og har lavet et CAS kort med ganske få materialer.
Jeg har først embosset teksten på et stykke akvarelpapir og derefter lagt den smukke vandfarve på. Jeg lod det lufttørre, da jeg ikke ville risikere at overvarme teksten. Da baggrunden var tør, har jeg tilføjet lidt "splat" hen over kortet og sat et par pailetter på til pynt.

Jeg fandt et stykke karton, som var perfekt i farven og brugte det som kortbase. Et hurtigt lavet kort og jeg synes, at det er frisk og sommerligt. Farven er skøn pistachegrøn - slet ikke som på fotoet.



Ha' en dejlig dag.

Knus Jytte :)

6 kommentarer:

  1. Super flot kort. Og egentlig en enkel måde at lave et udtryksfuldt kort på.
    God feriefornøjelse fortsat.

    SvarSlet
  2. Flot kort i lækre farver.

    SvarSlet
  3. Det så smukt et kort.... lækker baggrund

    God søndag til dig, knus

    SvarSlet
  4. ja vandfarver har mange muligheder. super enkelt og smukt kort du har lavet ...igen ;O))

    SvarSlet
  5. Flot og lækkert (enkelt) kort.
    Dejlig baggrundsfarve.
    Kh. Anette

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.