onsdag den 6. januar 2016

Til 2 søde kolleger

I dag har vi fejret jubilæum for et par dejlige kolleger. Jeg har lavet et par næsten ens kort til dem. Egentlig var de ens, på nær farven, indtil de skulle samles. Så fik jeg desværre ødelagt det grønne kort og måtte begynde forfra igen. Jeg har ikke kunnet nå at tage fotos i dagslys, men har taget foto under en lampe i stedet.


Det er lidt svært at se på fotoet, men den mindste frøstand er dekoreret med sort Stickles. Det giver lige lidt liv til det næsten CAS-agtige.

Jeg fik en lille buketkort ud af en affaldet fra kortene. Lavede en blå farveprøve, før jeg besluttede mig og samme stykke karton brugte jeg til at "stemple af" på. Så mønsteret er helt tilfældigt på buketkortet. Synes bare at det var for fedt til at smide ud - og hvorfor så ikke bare bruge det?

 
1000 tak fordi du kikkede med og ha' en dejlig dag.

Knus Jytte :)

3 kommentarer:

  1. Rigtig fine kort. Og god ide at bruge "affaldet" til et buketkort. Det er også blevet rigtig fint!

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.