tirsdag den 3. marts 2015

Klassisk vintage i forårsfarver

I dag har jeg hygget mig et par timer i "Hulen" - og det kom der det her kort ud af. Jeg har brugt et par ark af mine alltime-favorite papirer fra Pion. Der er mængder af smukke papirer på markedet, men Pion Designs papirer er bare noget ganske særligt, synes jeg.




Kortet er inspireret af det dejlige solskinsvejr, vi har haft i dag. Selvom det er koldt endnu, så er det tydeligt, at foråret er lige om hjørnet. Det kan man da kun blive i godt humør af.

1000 tak fordi du kikkede med.

Knus Jytte :)

14 kommentarer:

  1. Een schitterende kaart!
    Groetjes Tineke

    SvarSlet
  2. Et utrolig smukt kort Jytte. Såå romantisk og lækkert, og ja jeg er også bare vild med deres papir, og også Maya´s. Der er bare noget over de Skandinaviske designere, som er helt unikt.

    SvarSlet
  3. Flot detalje med ostekludsløjfen.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare sødt - og ja, rigtig fint med ostekludsløjfen :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare smukt og lækkert Jytte ;O))

    SvarSlet
  6. Hvor er det smukt og rigtig romantisk, Jytte,
    klem Dorte

    SvarSlet
  7. Et fantastisk smukt kort du har lavet Jytte :)
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  8. Ååå så lekkert, Jytte! Helt nyyyyydelig!
    klem Unni

    SvarSlet
  9. Nydelig kort og likte godt sløyfen du hadde laget,
    klem Bente:)

    SvarSlet
  10. Hvor er det flot , vild med det , du er så dygtig

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.