fredag den 20. februar 2015

Et kort med forårsstemning

Jeg er nok ikke alene om at længes efter forårssol og lunere dage. Hvor bliver det dejligt, når vinteren slipper sit sidste greb for denne gang - og solen giver lys og næring til at det igen pibler op ad jorden med blomster og grønt.

Mit kort i dag er stærkt inspireret af forårslængsel. Lette, lyse farver og næsten CAS-agtig stil. Stemplerne er fra mit absolutte yndlingsmærke, Waltzing Mouse Stamps.

Jeg  tænker at der nok kommer en del mere i samme, lette stil. Det er som om, at CAS og farver trækker mere i mig i sommerhalvåret - og vintage i vinterhalvåret. 

1000 tak fordi du kikkede herind - og fortsat god dag.

Knus Jytte :)

5 kommentarer:

  1. Jo det bliver dejligt når foråret viser sig igen. :-)
    Smukt kort.

    SvarSlet
  2. Det er et rigtig fint kort i glade forårs farver.

    SvarSlet
  3. Forår - leg det man trænger til her på sådan en grå og kold dag :-).

    SvarSlet
  4. Jeg længes helt klart også efter foråret.....:) dejligt kort.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.