søndag den 25. maj 2014

Et fødselsdagskort i Jeanette

I dag er det Jeanettes fødselsdag .... hurra hurra hurra ....

og hun er med i Fødselsdagsgruppe 4 på Scrapsisters - og derfor skal hun have kort fra mig.

Jeg har lavet et shabby chic kort til hende. Jeg har virkelig hygget mig med at sammensætte det og fylde det med små, fine detaljer.

Jeg har haft gang i mit skønne, nye sæt med dies og stempler (uret) fra Die-namics/My Favorite Things. Sættet har jeg købt i Hobbyboden. Papiret er fra en 12x12 blok, som var med i goodiebaggen på sidste års efterårs-convention. Forsiderne er lidt for spraglede for mig, men til gengæld er bagsiderne fuldstændig vidunderlige. Motivet er købt på nettet lige til at printe ud.

Her et par nærbilleder af nogle af detaljerne.

Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:

1000 tak fordi du kikkede ind og ha' en dejlig dag.

Knus Jytte :)


13 kommentarer:

  1. Rigtig fint kort Jytte.....

    SvarSlet
  2. Skønt kort i dejlig sarte farver

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot Jytte, og super romantisk med så mange fine lækre detaljer alle vegne.

    SvarSlet
  4. Hvor smukt: et rigtig "Jytte kort" jeg elsker din stil, men det ved du vist godt. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. For et nydelig kort! Lekre farger og papirer!
    Klem:)

    SvarSlet
  6. Super skønt kort.
    Ønsker dig en dejlig mandag.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  7. Nydelig! Så romantisk og vakkert, virkelig et nydelig kort!
    klem Unni

    SvarSlet
  8. Så delikat og vakkert kort, klem bente:)

    SvarSlet
  9. Så lekkert! Flott detalj med den klokka :) Friske fine farger :)Tusen takk for at du detar i utfordringen til Scrappin´All over :) Klem Rita, DT

    SvarSlet
  10. Så fint og elegant i lyse farver

    God dag, knus

    SvarSlet
  11. Smukt og romantisk kort når det er bedst :)
    Timeless stempelsættet er så fantastisk og jeg knus-ælsker mit :)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.