mandag den 5. august 2013

Mine yndlingsstempler

Jeg er og har "altid" været smækforelsket i stempler fra Waltzing Mouse og jeg har da også efterhånden en hel del. Desværre har jeg ikke fået brugt dem ret meget, - nok mest fordi jeg plejer at bruge fotomotiver på mine kort. Men ... bedre sent end aldrig, ikke?


Jeg er især glad for stemplerne fordi de matcher Spellbinders-dies. De skønne muffins fandt jeg i gemmerne. De er sååå fine og jeg må på jagt efter nogen der ligner :)

Jeg tilmelder kortet i følgende udfordringer:
Our Creative Corner - Words, words, words
Card Mania - Summer Blooms

1000 tak for kik og søde kommentarer - og fortsat god dag.

Knus Jytte :)

20 kommentarer:

  1. Nydelig kort!
    Og lekre stempler:)
    Ha en riktig fin dag, klem:)

    SvarSlet
  2. Skønt stempel, og flot kort. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Rigtig skønt kort. Lækkert stempel.

    SvarSlet
  4. Super sødt kort i nogle skønne farver :-)

    SvarSlet
  5. What a yummy looking card Jytte, such pretty colours and lovely elements, would you mind if I take a bite ;-) Hugs, Ira x
    Ira’s Crea Corner

    SvarSlet
  6. Jeg kan godt forstå du er glad for de stempler, og sikke et dejligt kort i fine sommerfarver du har lavet.

    SvarSlet
  7. Det er såååååå sødt dit kort og du har ret, bedre sent end aldrig, jeg er ikke selv så god til at bruge billeder på mine kort, men jeg er vild med stempler der entet er malet eller stemplet på noget smukt papir, derfor falder dit kort hel i min smag, super super lækkert kort.

    SvarSlet
  8. Rigtig flot kort her Jytte, og helt igennem lækre farver, du har brugt. Og det er også godt nok nogle seje stempler, det gi´r jeg dig helt ret i.

    SvarSlet
  9. Bestemt bedre sent end aldrig! Rigtig lækkert kort!

    SvarSlet
  10. Jeg blev lige lidt lækker sulten ;-)
    De muffins er bare så fine. Kan godt forstå at du skal på jagt efter nogen der ligner.
    Det er et rigtig lækkert sommer kort du har lavet.

    SvarSlet
  11. Nydelig kort og et fint stempel du har brukt. Søte muffins :)

    SvarSlet
  12. Such a sugar sweet pastel colour palette - so pretty, and I love the word label! Thanks so much for playing along with us at Our Creative Corner.
    Alison x

    SvarSlet
  13. Superflot kort. Dejlige farver og så flot pyntet. Jeg kan godt forstå du vil have flere af de cupcakes. De er bare søde.

    SvarSlet
  14. This card looks positively edible Jytte! Love it. Thanks for joining us at Our Creative Corner, hugs Jenny x

    SvarSlet
  15. Nydelig kort i lekre farger.
    Klem, Merete

    SvarSlet
  16. Super lækkert kort i smukke farver og det stempel er da bare også så flot

    ha en fin aften, knuss

    SvarSlet
  17. Super lekkert kort Jytte!!!
    Fargene er så fine og sommerlige og passer så godt til cupcakes'ene!
    Ha en kreativ uke :)

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  18. Supersøtt kort :) Kjempefine muffins og herlig tekst! Delikate farger og lekkert pyntet.
    klem Unni

    SvarSlet
  19. That looks yummy ;)
    Thank you for sharing this lovely make with us at OurCreativeCorner!

    Claudia x

    SvarSlet
  20. wow wow wow!!! jytte, detta kortet är helt fantastiskt, ljuvligt och underbart! älskar det! snygga färger och muffinsen är supersöta!! önskar dig en fin helg. kram, tess.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.