torsdag den 25. april 2013

Så tog jeg mig lige sammen ...

... og fik lavet et kort til Fødselsdagshurlumhej hos Scrapsisters, som hele april fejrer 5 års fødselsdag. Jeg tager lige slutspurten med og håber at få lavet et par dugfriske bidrag hen over den forlængede weekend.

Det kort som jeg vil vise jer i dag, er stærkt inspireret af Lisa's  meget smukke spellbinders-kort. 1000 tak for lækker inspiration, Lisa. Tror bestemt der kommer flere af den slags fra mig. Det var vidunderligt at lave.


Jeg GLÆDER mig til en forlænget weekend - og jeg håber, at mit scrappemojo er i top hele weekenden. Skulle jo gerne nå et par bidrag mere, før det er forbi med fødselsdagsmåneden hos Scrapsisters.

Håber i får en fantastisk dag - og 1000 tak for kik og søde kommentarer.

Knus Jytte :)

16 kommentarer:

  1. Hvor er det lækkert og elegant. Flot sværtet.
    Du må have en god Stor bededag.

    SvarSlet
  2. Wow hvor er det bare et smukt kort. Kh 10na

    SvarSlet
  3. Så smukt og elegant et kort. De spellbinders er bare for lækre.
    Rigtig god torsdag/weekend.
    Knus

    SvarSlet
  4. Lææækert kort, Jytte. Super flot sat sammen, jeg er vild med rulleblomsterne. Ja hende Lisa er en ørn til spellbinderskort :o)

    SvarSlet
  5. Super flot og meget lækkert kort... her skal den stå på både scrap og nok et par småture på mc'en...

    SvarSlet
  6. Så lækkert! Elsker altså den ramme du har brugt til kortet! Den er så skøn!!

    SvarSlet
  7. Sikke et fint kort... God slutspurt...

    SvarSlet
  8. Smukt, smukt et rigtig "Jytte kort" knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Super smukt kort Jytte...
    rigtig go' weekend

    SvarSlet
  10. Flot og elegant - meget fine detaljer

    SvarSlet
  11. Så elegant og vakkert! Nydelige dies og lekre farger du har brukt!
    klem Unni

    SvarSlet
  12. WOOOOW, Jytte det ser hamrende lækkert ud, så smukt og elegant. Jeg skal helt sikkert lave flere af den slags kort ;O)

    SvarSlet
  13. Det er bare for flot dit kort.
    Jeg er vild med de farver:-)

    SvarSlet
  14. Så utroligt vakker kort i nydelige farger,
    klem bente:)

    SvarSlet
  15. Hvor er det SMUKT... lækre farver og flotte
    blomster.

    God Stor Bededagsferie til dig, knuss

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.