lørdag den 24. november 2012

1 måned til juleaften

I dag er der en måned til jul. Jeg elsker julen og hyggen i hele december måned. En måned med traditioner, hygge og mange fristelser. December er da da bare dejlig.

Julekort skal der jo også til. Her er endnu et fra mig. Egentlig behøver jeg ikke lave flere julekort i år, men det er så hyggeligt. I dag et kort uden motiv og i skønne julefarver.


Jeg tilmelder kortet i følgende udfordringer:
Papirpikenes Verden - Julekort
Papirdokkene - Jul i November

Jeg ved, at rigtig mange af mine søde scrapsøstre er i Roskilde til SAM. Jeg ønsker jer alle en helt fantastisk weekend - og håber i får shoppet, scrappet og snakket rigtig meget.

Til alle andre, som ikke er på SAM (og måske som jeg er en lillebitte smule misundelig) - ha' en dejlig weekend og NYD den.

1000 tak for kik og kommentarer.

Knus Jytte :)

15 kommentarer:

  1. Ja,Jytte 1 måned, det er "fanmer" uhyggeligt, hvordan skal vi nå det hele? Nå men det blir jul hvadenten vi når det eller ej, jeg er heller ikke i Roskilde og ønsker dig en god weekend knus morkaren.

    SvarSlet
  2. 1 måned til jul... hjelp!! Jeg er langtfra i rute! Men jul blir det, og på en eller annen måte blir jeg vel klar jeg også.
    Kjempestilig julekort du har laget! Flotte tradisjonelle farger og stilig oppsett.
    God helg! klem Unni

    SvarSlet
  3. Så fint dit julekort er. Og ja ... rigtig julefarvet :)

    Også god weekend til dig.
    Jeg vil scrappe lidt i dag og ellers slappe af.

    Knus

    SvarSlet
  4. Hvor er det et sødt julekort - hvad er det for noget papir du har brugt ? :)
    Næ vi kan ikke alle være til SAM, så vi må hygge med de ting vi allerede har ;)
    HA' en god weekend :)

    SvarSlet
  5. Smuk julekort, rød er julens farve, perfekt sammensætning
    God weekend

    SvarSlet
  6. Skønt julekort du har lavet, den tekstbox er jeg hel vild med, jeg er lige ved at tro at det er den jeg har en bestilling liggende på nede ved Gitte. Ja julen nærmer sig, så er der rigtig basis for at ønske sig noget mere scrap ting, hi hi.

    SvarSlet
  7. Superflot julekort - og med det papir er det jo ikke nødvendigt med et motiv.
    Også god weekend til dig.

    SvarSlet
  8. Det er så smukt i disse farver og skønne papirer.
    God søndag, knus

    SvarSlet
  9. Lækkert julekort!
    Jeg var på SAM i går. Jeg fik snakket shoppet og ekspederet kunder ; )

    SvarSlet
  10. Super smukt julekort.
    Jo jeg har været på SAM i weekenden. Fik både snakket, hanlet og lavet lidt. :-))

    SvarSlet
  11. Uff, ja det går altfor fort til jul;) Ligger langt etter skjema her.
    Et vakkert julekort i flotte tradisjonelle julefarger. Så flott det ble med den sløyfa!
    Ønsker deg en flott uke!
    klem

    SvarSlet
  12. Flott julekort som er laget med lekre papirer og rutete bånd!

    Tusen takk for du deltar på utfordringen vår i Papirpikenes verden:)

    klem Mette

    SvarSlet
  13. Flot, flot kort i dejlig klar julefarver

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.