lørdag den 2. juni 2012

En kold start på sommeren ...

..., men skidt med det - så kan der scrappes og hygges indenfor. Jeg har slappet af i dag. Bare nusset rundt og lavet så lidt som muligt :) Har set lidt tv og hygget med at lave et herrekort. Jeg skulle jo ligesom finde et formål med den fine bil, jeg fik lavet i går - og den er så havnet på kortet her.


Da jeg næsten var færdig med kortet, ville jeg lige afslutte med 3 perler af Enemal Accents i det ene hjørne. Kortet var bare næsten perfekt, - og hvorfor f..... skulle hun så lige misse det?? "Perlerne" blev for store og klattede lidt ud. ØV - jeg måtte se, om jeg kunne fjerne dem med en vådserviet. Resultatet blev en lang og grim mørk stribe på papiret. Hvad gør man så?? Jeg fandt et ark med stickers og ja, - det blev så redningen. Det så helt forkert ud kun at dække selve skaden, så jeg måtte placere lidt hist og her, før jeg var tilfreds.

Jeg har (inspireret af Dorthe/Pips) taget et foto af indholdet af min oprydnings-dimse-pose. Jeg aner ikke, hvordan posen er blevet så stor, for den startede med et par småting, jeg ikke lige gad lægge på plads. Siden er den vokset og nu er posen fast inventar på arbejdsbordet - og selvom jeg bruger flittigt af den, så vokser den stadig :D

 Heri findes så mange skønne dimser. En herlig dimsepose.

1000 tak for kik og kommentarer.

Fortsat god weekend.

11 kommentarer:

  1. Lækkert herrekort, hvor er det godt man kan reddes når det går galt =D
    Sikke en dejlig dimsepose, så har du det meste indenfor rækkevidde =D

    SvarSlet
  2. Et rigtig flot herre kort, og din dimsepose er da ikke til at kimse af, jeg har en brugt chokoladeæske til mine dimster, og den er også fuld. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. heh heh ja det er underligt hva ? altså at den dimse poser vokser..griner..super..skønt med gode småting - God weekend

    SvarSlet
  4. Super lækkert herrekort.
    Lækker dimsepose du har der.

    Knuzz.

    SvarSlet
  5. Stilig herrekort!
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  6. Fedt Herrekort - jeg er vild med den bil.
    Og det der med at dække fejl med andet pynt plejer jeg at kalde "Vintage" - hehe.
    Din restepose/oprydningsstak ligner en del min - haha ... mit havner bare efterhånden i 3 små æsker der står på mit skrivebord.

    SvarSlet
  7. Flot herrekort, - den er bare super sej, - jeg syntes det er svært at lave kort til mænd, men din er super go.

    SvarSlet
  8. superflot herrekort, og fed bil....
    ja de "dimseposer" har det med at vokse og vokse og vokse......

    SvarSlet
  9. Flot mandekort med en fed bil ;-) Jeg synes rigtig godt om din dimser og dimser er bare fantastiske ikk´? Jeg er selv stor fan og indehave af flere dimseæsker, som jeg har været nødt til at dele i temaer. Måske skulle jeg prøve at bruge noget af det istedet for at fremstille mere..hi hi hi hi... Men det er jo lidt som at have en skattekiste af scrap ;-)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.