torsdag den 28. juni 2012

En helt vidunderlig gave

Jeg er SÅ glad, for jeg har fået det smukkeste mini-album af Vivi. Har fået det fordi, jeg gjorde hende opmærksom på Scrapsisters. Jeg er glad for, at Vivi kom med i flokken af søde, skønne scrapsøstre i alle aldre. Hendes mange, lækre kreationer er til stor inspiration for mange af os.

Derfor blev jeg da også overvældet af glæde, da hun forærede mig dette skønne album, som er smækfyldt med lækre detaljer og smukke materialer.

Jeg håber i vil nyde hele billedrækken. Jeg siger jer: det er et mesterværk!!




Er det ikke bare lækkert? !!

Hvis du ikke allerede kender Vivis blog, så skynd dig derover her og se flere af hendes helt vidunderlige ting.

1000 tak for kik og kommentarer og 1000 1000 1000 TAK til dig, søde Vivi.

Knus Jytte

14 kommentarer:

  1. Nu har jeg været så heldig også at se det smukke album med fingrene, og det er så flot. Der er så mange gennemførte detaljer :) Så det er fuldt forståligt du er glad :)

    SvarSlet
  2. Sikke et flot album, du har fået!

    SvarSlet
  3. Smukt.... Du er heldig... Jeg ville ønske det var mit, men det er dejlig inspiration

    SvarSlet
  4. Kan bestemt godt forstå du er glad for det fantastiske album...

    SvarSlet
  5. Du bare SÅ heldig..
    Det et meget lækkert og smukt album...

    SvarSlet
  6. Ja, men Jytte, jeg er nok en af dem der forstår dig bedst, jeg fik jo også et af Vivis dejlige albums det står nu i min reol fuld af billeder af "mig selv" jeg håber vi må se det igen når du har sat billeder i, for som Vivi siger: et album lever først når der er sat billeder i. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Er du tosset et lækkert album. Hver side er jo et kunstværk. Det er fyldt med lækre detaljer på alle ledder.

    Jeg kan virkeligt godt forstå du er glad og taknemmelig over den gave.
    Men bare det at Vivi får tanken ar forære dig det - det er sandelig også meget værd.

    SELVFØLGELIG kender jeg Vivi og hendes blog. Hun er knalddygtig, meget kreativ og jeg kan godt lide hendes udtryk med at vandalisere...hihi.

    God fornøjelse med gaven.

    SvarSlet
  8. waue Jytte, sikken dog en fed og skøn gave at modtage, vidste du godt du fik den? utrolig smuk og meget feminin, lige din stil. tillykke med gaven

    SvarSlet
  9. Rigtig lækker gave du har fået af Vivi. Jo da jeg kender skam godt Vivi blog. Skønne ting hun lavet.

    SvarSlet
  10. Forstår godt du er super glad for det flotte ambum, jeg er selv indehaver af en af Vivi album, så jeg ved havd du mener:)
    God weekend:)

    SvarSlet
  11. Kan godt forstå du er glad for det fantastiske album, super flot

    SvarSlet
  12. Sikke da et fantastisk smukt album Vivi har lavet til dig! Ja hurra for scrapsisters og andre fora på nettet, det er jo helt urtroligt så mange skønne mennesker, man lærer at kende gennem dem. Jeg har ovenikøbet også fået mig nogle rigtig gode veninder gennem vores hobby, så det er jo bare skønt!
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  13. Super smuk gave med lækre detaljer og skønne papirer... så mangler du bare at sætte nogle dejlige billeder i :-) Ønsker dig en rigtig god weekend, knus

    SvarSlet
  14. Oooo, wow kor flott :) Heldig du som har fått så flott mini-album ♥

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.