søndag den 4. september 2011

Udfordring hos Card and Scrap

Denne uges udfording hos http://pictureandscrap.blogspot.com/ er at lave et tag.
Jeg var så super heldig at vinde sidste udfordring, så naturligvis har jeg lyst til at lege med igen.
Mit bidrag er her:

Da jeg først fik begyndt på mit tag, havde jeg virkelig svært ved at lægge det fra mig igen. Det har været en rigtig sjov udfordring - og jeg har ladet lillepigen indeni gå amok i bling :o)

Sløjfen er lavet i mit hjemmelavede bånd og det store bling-vedhæng er et stykke af gammelt halssmykke. Der er brugt glimmermist både på selve tagget og på rammen omkring motivet. Sommerfuglens vinger er dobbelte - og pyntet med stickles. Et par deco-nåle, en gammel knap i perlemor, blomster- og hjertepynt i sart grøn og et lille stykke blondebånd ... jo, her blev der ikke sparet på pynten.

1000 tak for kik og kommentarer - og rigtig god søndag :o)

13 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et fint tag! Skøn stil!
    God søndag!

    SvarSlet
  2. den er da super sød, før itiden laved jeg mange af dem måske jeg skulle lave nogle nye..go søndag

    SvarSlet
  3. Neej hvor er det fint. Din stil bliver mere og mere sikker. Hav en dejlig søndag
    Knus Lonnie

    SvarSlet
  4. Hvor er det smukt Jytte, og du var ikke heldig sidst, nej du var dygtig, det var så velfortjent. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. wawwww for et rålækkert tag, så flotte detaljer og pyntet.

    100000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring

    knusss

    SvarSlet
  6. Lækkert tag og jeg er vild med det rufflet bånd i toppen

    SvarSlet
  7. Dit tag er blevet totalt flot! Lækre farver! .... mums!

    SvarSlet
  8. Sikke en fin tag. Smukke farver og bare så smukt pyntet.
    Dit hjemmelavede bånd er bare så fint.

    SvarSlet
  9. Hold da op hvor er det flot dit tag!
    Jeg er vild med farverne.

    SvarSlet
  10. Beautiful vintage tag! I love your lady image! Fabulous colours and design!

    SvarSlet
  11. Det er SÅ smukt... flot brug af den gamle halskæde.

    Tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scraps... håber du får lyst igen!!!

    SvarSlet
  12. Rigtig smukt tag. Flot med alt det bling, det er slet ikke for meget, men lige tilpas

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.