mandag den 22. august 2011

Vandrepakken

Så kom den endelig ... pakken som jeg startede i begyndelsen af sommeren og som har været gennem 9 andre søde, skønne og MEGET gavmilde scrappetøser!!

Da jeg kom hjem ventede en pakke med ikke mindre end 3 kg. scrappe-goodies på mig ..
Jeg siger jer, jeg blev blæst omkuld af overvældelse ... totalt vildt !!

Nu skal i se alle herlighederne :o)

Først som pakken i sin helhed så ud, da jeg afsendte den ...
Dengang synes jeg egentlig, at der var meget deri, men jeg skulle blive langt klogere - for pakken fik nemlig galoperende vokseværk mens den vandrede fra hånd til hånd hos mine søde scrapsøstre.


Her kommer en stribe af fotos af alt det, som jeg fik i pakken.

Se lige hvor meget lækkert "dims" .. jeg er totalt vild med knapperne og de hæklede blomster, de små stofhøns og træhønsene..


Her en masse lækkert bånd og noget sjovt lidt hessianagtigt stof m.m. Jeg er vild med lækre bånd og blonder .. :o)

Sjove stickers var der også ... de der filthjørner er altså bare såååå lækre !!

Se lige hvor en bunke af lækre sager, som ikke en gang har været pakket ud !!
Det er total vildt !! Mums ... siger jeg bare !!
Diverse motiver ... her er også rigtig mange flotte sager imellem ..
Her er så nogle super lækkerier .. Smukke blondeservietter, helt vildt mange og lækre, små charms,
stempler, små punchere, papirblonde og bladbronche  ..

3D-motiver var der også ..

Og ikke mindst en stor stak dejligt papir ... uuuhmm ...

Jeg er SÅ overvældet !!

Nu skal det hele aes, sorteres, pusles om .. inden det bliver til kort og andet sjovt ..

1000 1000 1000 tak til alle i dejlige piger, som har været med på legen ...

Og tak til dig, som kikkede ind .. og måske smed en kommentar også ..

6 kommentarer:

  1. Hvor er det bare STORT Jytte!!! FEDT FEDT FEDT!!!

    SvarSlet
  2. Synes også stadig det HELT utroligt hvad den lille- ellers store- pakke er blevet til hen ad vejen.. og nøøøj hvor er jeg misundelig på de stregkode stempler.. Dem må du lave nogle aftryk af tihih ;) Tror vist ikke du behøver købe scrap pynt osv det næste stykke tid hva :)
    Tak fordi du startede pakken, det har være rigtig spændene...

    SvarSlet
  3. He he .. :) .. dejligt at du er tilfreds ..
    der er kun 1 enkelt stykke papir af de 8 jeg lade i, båndet er der tilgengæld, og masser af Charms.- pakkede 20 forskellige poser med min 5 i hverm dem tror jeg du har delt med Lonnie..

    Glæder mig til 2 omgang ..

    SvarSlet
  4. Hold da helt op. Jeg har ikke været med i vandrepakken - men har prøvet det tidligere. Det er sjovt, og en fin måde at få "noget andet" på, end man lige selv ville købe.
    Rigtig god fornøjelse. Bare du har plads til det hele....for der er godt nok meget.

    SvarSlet
  5. Hej Jytte Jeg håber at du også har åbnet kuverten på pakken =D Det har jo været den største fonøjelse at være med i denne pakke. Jeg glæder mig meget til den næste
    Mvh Lonnie

    SvarSlet
  6. Oj, en stor pakke. Så er det bare at komme i gang ; )

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.