tirsdag den 9. august 2011

Herrekort igen ..

1000 tak for de søde kommentarer i sidste indlæg.
Det har altid været svært for mig at lave herrekort og har ikke lavet ret mange gennem årene.
Så er det jo bare ekstra dejligt, når den pludselig bare "er der" :o)

De skønne jazzmotiver er jeg simpelthen vild med !!

Så her er lige 2 kort mere med dem.



Nu mangler der lige lidt børnekort i kortkassen, så det må blive næste projekt. Jeg har nogle skønne dyremotiver liggende, så de må vist findes frem til brug.

1000 tak for kik og for de søde kommentarer, som jeg blir' så glad for :o)

Rigtig god tirsdag.

10 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig gode kort du har lavet her. Sjovt som tingene pludselig kan forandre sig ikke ? Heldigvis da. God dag Lonnie

    SvarSlet
  2. De er super skønne... lækkert papir, flotte billeder og en god opsætning.
    Ha en god dag!!!

    SvarSlet
  3. Skønne skønne herrekort og dejlige afstemte farver. Glæder mig til at se dine børnekort.

    SvarSlet
  4. Hvor er det nogen rigtig flotte herrekort du har fået lavet! :)
    Det er osse den slags kort jeg har sværest ved at lave (ikke at jeg laver voldsomt mange kort *G*)- så det er jo dejligt med lidt inspiration :)
    Ha' en dejlig dag :)

    SvarSlet
  5. Flotte og stemningsfyldte kort!

    SvarSlet
  6. Skønne kort, som enhver mand ville fryde sig over at få. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  7. wawww de var da godt nok bare super rålækre.

    SvarSlet
  8. Rigtig lækre herrekort. Du er bare super god til at få det rigtig maskuline look frem.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.