tirsdag den 26. juli 2011

Thank you ...

Endnu et Thank You kort .. denne gang i glade farver og med embosset 3D-sommerfugl.




Ferien er snart forbi og dermed også min tid til at scrappe så meget. Har fået kortkassen fyldt pænt op her i ferien og skal lige se om jeg ikke kan nå et par herrekort også.

Efter ferien må jeg i gang med julekortene, så de kan blive færdig uden hastværk. Skal liiige ha' fundet et par nye stempler og "måske" lidt nyt papir.

1000 tak for kikket og for de søde kommentarer.

5 kommentarer:

  1. Søde kort, også det nedenunder (som jeg først ser nu) v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. Så flot kort, effekten med den dobbelte sommerfugl ser fantastisk ud, den ide` låner jeg. kh 10na

    SvarSlet
  3. Rigtig søde kort

    Jeg tror også jeg kommer til at låne ideen med det dobbelte stempel på et tidspunkt

    SvarSlet
  4. Super sødt kort i gode farver og sikke en flot sommerfugl! :-)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.