mandag den 18. juli 2011

Spritny stil

Efter at være kørt lidt fast i måden at lave kort på, har jeg forsøgt at tænke anderledes.
Jeg har ryddet op og ud i mine scrapsager, købt nyt og hentet inspiration på nettet.

Først da jeg fandt det skønne inspirationssite Pinterest, faldt brikkerne på plads. Her var lige de idéer, som skulle til - og jeg er begyndt at skabe mig en ny stil i mine kort.

Det blev til hele 3 kort i går og jeg glæder mig til at bygge videre på stilen, som jeg er helt vild med.

Kopper og blomster er klippet i hånd efter eget design.




Tak fordi du kikkede forbi og 1.000 tak for de søde kommentarer :-)

9 kommentarer:

  1. Skønne sommerkort. Jeg kan godt lide enkeltheden.

    SvarSlet
  2. Det er da nogle søde kort du har lavet, man blir kaffetørstig, men jeg syntes nu altid har lavede smukke kort. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Smukke, enkle og lige guf for øjet..

    SvarSlet
  4. Flotte kort! Den stil kan du i hvert fald sagtens fortsætte med ;-)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle fine kort.Dejlige farver.

    SvarSlet
  6. Sikke flotte kort i din nye stil.....
    De oser jo af sommer.

    SvarSlet
  7. Sikke skønne og enkle kort... dejlig stil og flotte farver.
    Ha en fortsat god sommer!!!

    SvarSlet
  8. Hvor er de bare fine! Smukke sommerfarver!
    Pinterest er bare et lækkert sted at finde inspiration :)

    SvarSlet
  9. Stor respekt herfra. Det er da en fantastisk måde at gøre det på.
    Vildt kære kort og lige mine farver :)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.