torsdag den 21. juli 2011

Sommerfuglekort

Så har jeg haft gang i mine sommerfuglestempler, som jeg har embosset hvid på pangfarver.
Indeni har jeg dekoreret med en enkelt pink sommerfugl - så er der også lige en glad farve, når man åbner kortet :O)

Nu jeg var i gang, har jeg lavet 8 sommerfugle mere, så de ligger klar til brug.

I dag har jeg været i 3 genbrugsbutikker og ribbet knapper. Har forelsket mig vildt i knapper og tror det vil smitte af på mine kort i lang tid :o)


Tak for besøget og 1000 tak for de søde kommentarer.

2 kommentarer:

  1. Superflot kort med de lækre sommerfugle, og fine knapper der passer til. Man bliver helt glad af at se på dem.
    Og du har helt ret: Knapper kan man ikke få nok af....

    SvarSlet
  2. Super flotte kort, med fine sommerfugle. v.h. morkaren.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.