mandag den 11. juli 2011

Fødselsdagskort til min niece

For et par dage siden fik jeg lidt nyt papir hjem fra "Picturing the World", som har udsalg i denne tid.
Lod mig friste af noget rigtig tøsepapir - og gik straks i gang med at lave kort til min smukke niece, som fylder 17 år på onsdag.

Synes faktisk at jeg fik brudt min sædvanlige "stil" - og blev rigtig glad for resultatet. Håber jeg så også, at hun gør.

Har luret en stoooor pakke hjemme hos fødselaren. Den er indpakket i det skønneste ugle-papir - og jeg har "sat mig på" gavepapiret, når pakken er pakket (meget forsigtigt) op ;)

Åh, ja ...  jeg er total tosset med papir ... men mon ikke der er andre end jeg, som har det ligesådan :)

Forside på tøsekort

og indeni ser det sådan ud


4 kommentarer:

  1. Hvor sødt, rigtig tøset, på den gode måde. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. Rigtig tøzet.. sejt :)

    Hihhihi.. Uhh ja vi scrappere elsker bare papir, og kan se mange ideer i alt muligt især med ugler :)

    SvarSlet
  3. SÅDAN - det blev da heldigvis en kortvarig krise.... det er et skønt tøset kort. =0)

    SvarSlet
  4. TAK for dit besøg og kommentar - og bare for at opklare en misforståelse - hvis du med bling mener små "diamanter", perler osv. som man limer FAST så er det OK - det er glimmer der kan smitte af (derfor også glimmermist) der ikke er tilladt. Mvh Charlie

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.