søndag den 3. juli 2011

Endelig lidt blogtid !!

Jeg har haft sindssygt travlt på jobbet og har været total udbrændt, når jeg nåede hjem i hele denne uge !!
Glæder mig rigtig meget til det bliver ferie om kun en uge nu !!

Har slappet lidt af med lidt leg i min Artjournal.


Baggrund er farvet med akvarelfarve, motiv fra en gammel reklame fra Matas, sjove cirker som øreringe og som pynt for neden er accent stickers fra Remark.
Tushstreger og tekst står undertegnede for :o)



Siden med hjertet fik lige en lille detalje mere. Afprøvede lige min Enemel accent fra Ranger.
Synes ligesom det gjorde det mere "færdigt".

Rigtig god søndag :D

1 kommentar:

  1. JA, men Jytte, hvor er det godt, jeg kan godt lide du har brugt et billede fra Matas og bygget op, om det, det er i mine øjne langt bedre, end kun kruse duller. osse god søndag til dig med ikke for meget vand. v.h. morkaren.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.