fredag den 24. juni 2011

Ugle og herrekort

Har andre end jeg lagt mærke til, at der er ugler overalt? Det vrimler med ugler i år!! Som smykkevedhæng, på t-shirts, som havelamper, på puder - og ikke mindst på skønne stempler og kort.

Imens jeg venter på posten kommer med uglestempel til mig, har jeg designet min egen lille ugle. Lavet ud af fri fantasi og med inpiration hentet på nettet.

Den første får i her.


Størrelsen er ca. 7x5 cm, så den er perfekt til kort - og en fin måde at få brugt rester på og de rulleøjne, som har ligget i gemmerne i årevis.

Det er også blevet til et fødselsdagskort til min bror. Herrekort er bare noget af det sværeste, synes jeg. Nok fordi jeg elsker at "pynte" og det passer sig bare ikke rigtigt på herrekort med glimmer og den slags. Udfordringen på herrekort må være, at lave blot lige dét, som giver prikken over i'et.


Rigtig god weekend :o)

3 kommentarer:

  1. Hvor fint! Uglen er straks røget på mit pinterest board (virtuel opslagstavle).

    SvarSlet
  2. Hvor den ugle dog sød... flot lavet og et rigtigt skønt herrekort, der er lige tilpas pyntet. God weekend!!!

    SvarSlet
  3. Sikke en sød ugle, og et flot herrekort.
    Hilsen Gitte

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.